• Počet článků 408
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1261x

Seznam rubrik

Ivo Rottenberg

Hyenismus nemá hranice, je to neudržitelný pud

vzít si něco z věcí oběti kterékoliv havárie, o nichž je jasné, že si je původní majitel již neužije, a dokonce se ani krádeži nebrání. Je to zvláštní a nepochopitelné jednání.

7.6.2010 v 19:50 | Karma: 14,69 | Přečteno: 1078x | Diskuse| Politika

Ivo Rottenberg

Každý se chce blýsknout ve společnosti vítěze

Tentokrát jsou to hokejisté. Původně jsem tuto snahu chtěl bagatelizovat, ale vzpomněl jsem na zimu 1945/46 v Táboře na Jordánu, kde byl mezi hokejisty „kanaďan“ Bukna. Dostal jsem při koukání na zápas od něj pukem. Stál jsem jako bambula za brankou, a o tu ránu jsem „si přímo říkal“. Potom jsem však směl do kabiny, a tam jsem dostal kanadský odznak. Byl to plastický javorový list. Nějaký čas jsem ho po roce 1950 nesměl nosit, ale o tom nechci psát.

25.5.2010 v 13:21 | Karma: 7,47 | Přečteno: 960x | Diskuse| Politika